piątek, 15 marca 2013

Konkurs

Postanowiłam urządzić taki mały i łatwy konkurs (chyba łatwy).
Nagrodą będzie:
a) wystąpienie w rozdziale (szczegóły waszej postaci ustalone będą wspólnie)
lub
b) one shot, paring zwycięzca + ulubiona postać z FT (one shot będzie 1-3 partowy)
Nagrodę wybiera zwycięzca.
A pytanie to:
Jak wyobrażasz sobie mnie w rzeczywistości? (wygląd, sposób ubierania+ewentualnie charakter)

Zwycięzcą zostanie osoba, która będzie najbliżej prawdy. Wynik zostanie ogłoszony 30 marca o 20.00.
P.S Ani- chan nie możesz brać udziału, bo to by było nie fair. Znasz mnie, więc wiesz jak wyglądam i jaka jestem.
Mam nadzieję, że ktoś się tym zainteresuje.
Rozdział pojawi się jeszcze dzisiaj.

5 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że trudny trochę ten konkurs, ale mimo to spróbuje. Moim zdaniem jesteś fajną osobą, wesołą, towarzyską, chętną do pisania różnych wypracowań, uwielbiasz anime i mangę, masz na imię Patrycja♥ Co do wyglądu: średni wzrost, ciemne włosy. Sposób ubierania: (uwielbiasz ładnie wyglądać), uwielbiasz biżuterię, modne ciuchy. No nie wiem. Myślę, że może choć trochę zgadłam z charakterem,
    Pozdrawiam, :***
    Moncia740 ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobsz spróbujmy....(Ani-chan możesz mi podpowiedzieć zawsze buahah >:3)
    Jesteś brunetką! I masz 15 lat tak? czy 13? Sorki mam słabą pamięć <_> Z jednej strony myślę, że pytałam cie o wiek a z drugiej że to nie ciebie, dobra dobra zgadywanki xD
    Kocham Fairy Tail i mangę i anime i jesteś otaku! ;3 Masz na imię Pati czyli moje wymarzone imię O_o najbardziej jeść lubisz rosół z kurczaka lub chińskie zupki ;3 Masz pieska i chomika i mają oba imiona na G tylko nie wiem jakie ;c Masz nazwisko na P... xD Lubisz zwierzęta poza mangą i anime. Nie lubisz, szkoły ale jak już to twoim ulubionym przedmiotem jest język polski i WF xD Nie przejmujesz się wyglądem zbytnio, ale często nosisz koszulę w kratę... A teraz tłumacz co mam dobsz! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochasz* xD ja chyba o sobie mówiłam w tym zdaniu, miało być o tobie ;3
      A i jakbym wygrała chciałabym wystąpić w rozdziale jako Nashi z przyszłości i ze mna z przyszłość przyszli by : Rina, Kemeno i Troe (nie mylić troe z mojego opowiadania) . Buahahaha ;3 Nashi ma 14 jakby co, i jest córką Natsu i Lucy! (ja ci tu chyba fabułę chcę zmienić...xD w każdym razie możliwe że sama to wykorzystam. Rina jest córką greya i Juvii a troe synem erzy i jellala a kemano czy jak on ma xD to levy i gajeela. Jestem okropna xD Sama to lepiej wykorzystam (ALE I TAK CHCE BYĆ NASHI JAK WYGRAM <_<)

      Usuń
    2. Dobra jednak nie! TO JEST ŚWIETNY POMYSŁ NA ARC! TYlko spróujesz go ukraśćto cię zamorduje normal;nie! Sorki za komentarzowy spam ;3 Yunaaaa-chan ;3 Już uspokój sie sorki za spam, ty pewnie myślisz, że dużo osób sie już zgłosiło a to ja ci tu spamuję ;c to straszne.... Jestem okropna! Lepiej będzie jak już się zamknę..na zawsze...
      Nie kradnij pojmysłu na arca 9 I TAK CHCE BYC NASHI JAK WYFGRAM!;_;)

      Usuń
  3. Truudny konkurs , ale spróbuję , a więc :
    wygląd : Jesteś ładną osóbką ^^ Jak zgaduję z ciemnymi włosami , oczy koloru niebieskiego lub brązowego ( albo zielonego ^^ ) . Jesteś średniego wzrostu . Masz około 14 lat .
    Sposób ubierania : Nie lubisz wyzwań ( typu duży dekold , mini spódniczki ) , podobają ci sie szpilki , ale także lubisz trampki . Lubisz rurki , jeansowe lub kolorowe . A co do bluzek to podobają ci się kolorowe . Podobają ci się sukienki .
    Charakter : Miła osóbka , kochająca M&A , lubiąca pisać swego bloga i bardzo się w niego angażująca ( a przy najmniej ja tak uważam ) . Jesteś koleżeńska i lubisz swoich znajomych , chociarz niektóży od czasu do czasu cie denerwują .
    Mam nadzieję że chociarz kilka jest poprawnych odpowiedzi xd .
    Nawet jeśli nie wygram , to pliskaaa , pokaż swoje zdjecie . Jeśli ty pokażesz to ja , jeśli bd mieć czas też dodam swojee , plisssss T^T
    A więc życzę wieeeleee weenny i buuuźki ;**

    OdpowiedzUsuń