poniedziałek, 25 marca 2013

Hmm

No więc tak. Rozdział pojawi się dopiero w środę. Mama nie pozwalała mi usiąść do kompa w weekend :( A bo bym zapomniała. Wcześniej nie miałam czasu. To jest rysunek prezentu, który dostała Hope od Laxusa na urodziny. One shota wstawiałam pod nie wiedzą  mamy i przez co zapomniałam o zdjęciu. A więc o to i naszyjnik:
Narysowała go moja koleżanka Basia.

No i na koniec zostałam nominowana do The Versatile Blogger Award przez Moncia740 za co bardzo dziękuję. Więcej informacji znajdziecie w zakładce.

2 komentarze:

  1. No coz pozostaje czekac do srody ;p nie tylko ciebie nominowano xD Yuna weny zycze i zeby mama ci wlonczyla internet xD w sensie zebys miala tyle wolnego czasu by go nam poswiecic c: zapraszam takze u mnie na rozdzial 23 c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominuję cię do The Versatile Blogger Award! Więcej informacji znajdziesz na moim blogu w zakładce pod tą nazwą c:

    OdpowiedzUsuń