niedziela, 12 stycznia 2014

Mała zmiana planów

Ci którzy czytają ogłoszenia pod rozdziałami wiedzą, że planuje wrócić dopiero pod koniec roku szkolnego. Ostatnio jednak nabrałam dosyć sporo weny. Dlatego postanowiłam poprawić poprzednie rozdziały, a gdy już skończę w stawić kolejny rozdział. Ponieważ nie jest to aż tak dużo roboty, więc prawdopodobnie nowego rozdziału możecie się spodziewać już w lutym. Niby muszę się jeszcze uczyć, bo w tym roku są egzaminy to sobie jakoś poradzę. Ostatecznie postanowiłam, że doprowadzę tą historie do zakończenia, które planowałam przy tworzeniu tego bloga, więc czeka mnie jeszcze sporo pisania.
Mam nadzieję że ktoś jeszcze czyta tego bloga.
Do zobaczenia

3 komentarze:

  1. Powodzenia w egzaminach i nie martw się, na pewno jest sporo osób, które czytają twój blog, czekam, na rozdziały i jestem pewna, że się doczekam. Jeszcze raz powodzenia i pozdrowienia ^^ :* Ucz się pilnie, nie tak jak ja ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach tak dokładnie! Zazdroszczę ci chęci do pisania ;=; nie to co ja ;-;
    SPAM:
    http://fairytailhistoriavity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Izuna też nominowała, teraz i ja nominuję. Versatile Blogger Award - więcej u mnie na nalubezmagii.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń