poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Wyniki

No więc konkurs minął. Osobą, która była najbliżej prawdy okazała się Lu-chan. Cechy charakteru najczęściej mieliście dobrze. Co do wyglądu to chyba nigdy nie zrozumiem dlaczego uważaliście, że mam ciemne włosy. W realu kolor moich włosów można zaliczyć pod ciemny blond/jasny brąz.
Więc tak. Gratuluję Lu-chan zwycięstwa. Informacje na temat swojej postaci (wygląd, cechy charakteru, moc oraz imię postaci (może to być twój nick) i ewentualnie jak ma się pojawić i skąd ją znają) proszę żebyś wysłała na mojego emaila: patip1998@gmail.com lub napisała do mnie GG: 36442717. Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału.
Bo bym zapomniała. Na prośbę Lu-chan postanowiłam wrzcić moje zdjęcie. Bardzo podobne mam na fb. Jestem na nim z moim psem - Boną.

4 komentarze:

  1. ŚLICZNEGO MASZ PIESIUNIA! *O* Oj sorki c: Moje drugie hobby poza aniem to psiaki c: w moim pokoju stoi pełno figurak z psami i mam sama dwa psy buahahaha c: Nie jesteś taka zła c: Yuna-chan c: Ale pieska masz ślicznego c: Kto wie może ja kiedyś też wrzucę swoje zdjęcie...
    Bona to dziewczyna c: Bona c: Dziwne imię moje psy mają Luna i Maksiu a mówimy do nich...:
    Lulu, lusia, luśka, fifi (XD), pipi, lucynka, luna xd i maksiu, maks, maksymilian, misiu, miśek, max , miniek c:
    Kocham psy c:
    Nie zgadłam, jak Lu-chan mogła być najbliżej prawdy? Jestem beznadziejna =.= Fajna jesteś c: Ja nie chciałabym mieć takich włosów jak ty (nie lubię takich) i cieszę się że mam brązowe c: a nawet trochę ciemniejsze... c: Pozdrawiam i miłych świąt c:

    OdpowiedzUsuń
  2. O wooof ! Nie wiedziałam że ti bd ja ! o,O
    A więc , o mej postaci wyślę jakoś jutro może po jutrze , Ale na pewno to zrb ! ^^
    Buuuźki ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i co do tego że ja też mam dodać swoje zdjęcie , to zaniedługo dodam , przy następnym rodziele się pojawi ( jak se zrb , jakieś ładne xd ) . ^^

      Usuń
    2. Już wysłałam ci opis mojej postaci , chyba ,że nie doszło do cb xd
      Jednak mam nadzieje że jednak doszło ^^

      Usuń